Antrenamentele de grup

Antrenamente cardio

CYCLE - antrenament cardio universal pe biciclete staționare speciale.  Îmbunătățește posibilitățile funcționale  a sistemului cardio –vascular,  dezvoltă rezistența generală,  tonifiază  musculatura picioarelor (45-60 min.)
 
KANGOO JUMPS - este un program exploziv și motivant, conceput special pentru a solicita întregul corp, dezvoltând masa musculară și rezistența, contribuind la arderea subcutanată a grăsimilor. Folosirea ghetelor Kangoo Jumps  sporește efortul  și  în același timp previne leziunile la nivelul articulațiilor.  Alimentare  - 3 ore înainte de antrenament, iar  cu 1 oră înainte de antrenament  se recomandă  nuci și fructe uscate (55 min.)

Antrenamente de forță

UPPER BODY – antrenament de forță pentru fortificarea mușchilor corpului și a mîinilor. 
Contribuie la arderea grăsimilor subcutanate, la dezvoltarea rezistenței și forței musculare (55 min.).
 
ABS + BACK – antrenament de forță pentru fortificarea musculaturii spatelui și a abdomenului.
Contribuie la îmbunătățirea ținutei, întărirea coloanei vertebrale și a abdomenului(55 min.).
 
ABS + STRETCH – antrenamente  de forță pentru fortificarea  abdomenului în combinație cu exerciții de extensie și relaxare. Contribuie la crearea reliefării musculare (55 min.).
 
ABL –  antrenament de forță pentru fortificarea mușchilor picioarelor, feselor și a  abdomenului. Contribuie la arderea grăsimilor, subcutanate, dezvoltă rezistența și puterea mușchilor picioarelor, întărește sistemul cardio-vascular (55 min.).
 
TOTAL BODY – antrenament complet pentru fortificarea tuturor grupelor musculare.  Recomandat pentru toate nivelurile de pregătire (55 min.).
 
PUMP  – antrenament de forță pentru fortificarea tuturor grupurilor de mușchi, cu creșterea tonusului acestora. Procesul se petrece cu un bar cu greutăți reglabile. Se recomandă atît femeilor cît și bărbaților
(55 min.).
 
BUMS+ABS - antrenament de forță pentru fortificarea maximă a mușchilor feselor și a abdomenului. Recomandat pentru toate nivelurile de pregătire(55 min.).
 
FITBALL - antrenament de aerobică  și forță de intensitate medie cu utilizarea mingilor elvețiene. Menit să întăreasca sistemul cardio-vascular,dezvoltă simțul echilibrului, întărește și dezvoltă rezistența musculară(55 min.).
 
SUPER PRESS –- antrenament de forță destinat bărbaților, pentru fortificarea musculaturii abdominale. Contribuie la arderea grăsimilor subcutanate, dezvoltă rezistența și puterea mușchilor, contribuind de asemenea și la creșterea reliefării musculare (30 min.).
Antrenamente cardio+forță
TRX - antrenamentul se bazează pe principiul sistemului funcțional, ce face ca abilitățile fizice să crească de la simplă stabilizare la performantă dinamică(45 min.).
 
CROSS FIT- este un antrenament funcțional menit pentru fortificarea tuturor grupurilor de mușchi. Contribuie la dezvoltarea forței, puterei, vitezei, rezistenței musculare (55 min.).
Antrenamente de dans
 
ZUMBA – lecție ce include asocierea diverselor tipuri de dansuri coordonate sub diferite stiluri de muzică. În acest dans sunt prezentate mișcări din Mirengue, Salsa, Samba și Flamenco (55 min.).
 
STRIP DANCE - Orele sunt destinate pentru emancipare, eliminarea constrângerilor, dezvoltarea destinderii emoționale, contribuind la formarea unei ținute corecte(55 min.).
 
DANCE MIX - dansuri moderne și energice, la antrenamente se studiază urmatoarele stiluri de dans: Just-Funk, Latina, Dancehall, Vogue, House dance, Salsa și altele (55 min.).
 
BELLY DANCE - antrenement cu elemente din dansurile orientale, dezvoltă plasticitatea, coordonarea și simțul ritmului. Aceste ore se deosebesc printr-un efect particular de însănătoșire a organelor cavității abdominale. (55 min.)

Antrenamente de Arte Marțiale

KICK BOXING  – antrenament , în timpul  căruia se studiază  procedeele boxului .  Se lucrează  asupra  loviturilor cu picioarele si cu mîinile folosind mănușile de box(60 min.).
 
JU-JITSU Tradidional - aparent foarte complex şi „întortocheat”, ju-jitsu este arta marţială a celui care simte şi gândeşte. Dincolo de efectele tehnicilor specifice – devastatoare uneori, ju-jitsu este o metodă excelentă de a crea acea uniune perfectă dintre fizic şi spirit. Este un contact care se bazează pe lupta la sol și care prin folosirea tehnicilor articulare și a strangulărilor îl forțează pe oponent să renunțe la luptă (55 min). 

Aqua-antrenamente

AQUA MIX – antrenament în apă pentru fortificarea și întărirea tuturor grupurilor musculare, cu utilizarea diferitor utilaje, puteți obține rezultate eficiente folosind rezistența apei (45 min.).
 
AQUA NOODLE - antrenament în piscină cu folosirea noodles-urilor, dezvoltă coordonarea mișcărilor
(45 min.).
 
AQUA POWER – antrenament de forță cu haltere speciale pentru exerciții  în apă, care fortifică și  crește rezistența (45 min.).

Antrenamente body-mind (corp rațional)

STRETCH - antrenament menit pentru extensia tuturor grupurilor de mușchi, dezvoltă flexibilitatea și mobilitatea articulațiilor (45 min.).
 
PILATES – antrenament menit să fortifice mușchii amplasați în adîncime și să dezvolte forța acestora, cît și extensia lor. Antrenamentul exclude solicitarea coloanei vertebrale și articulațiilor (55 min.).
 
PILATES + – antrenament menit să fortifice mușchii amplasați în adîncime și să dezvolte forța acestora, cît și extensia lor. Antrenamentul exclude solicitarea coloanei vertebrale și articulațiilor, folosind echipament special  (55 min.).
 
YOGA – practică de dezvoltare a personalității ce și-a făcut un nume pe parcursul mileniilor și anume prin intermediul perfecționării fizice a corpului spre o armonie interioară. Antrenamentul contribuie la creșterea puterii, forței musculare și la dezvoltarea flexibilității  (55min.).
 
FLY YOGA – este o activitate care combină elemente de gimnastică acrobatică, dans, pilates și yoga. Exercițiile de Aerial Yoga se execută cu ajutorul unui hamac suspendat. Contribuie la întărirea musculaturii și a coloanei vertebrale și stimulează producția de hormoni (55 min.).
 

STRETCH EZE - este o activitate în lanț cinetic închis care permite îmbunătățirea coordonării mișcărilor, eliminarea blocajelor muscular și a tonusului muscular crescut, reducerea inhibiției fizice, majorând rezistența la stres, stimulează activitatea echilibrată a celor mai importante sisteme vitale – respirator, cardiovascular, endocrin. Ca rezultat se reduce surmenajul emoțional provocat de dezechilibrul hormonal cauzat de acțiunea blocajelor fizice (55 min.).